Regionalne, lokalne organizacje turystyczne, laureaci Polskiej Marki Turystycznej, punkty i centra informacji turystyczne, a także produkty nagrodzone Certyfikatami POT, laureaci konkursu „Na wsi najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” i konkursu „EDEN” (turystyka zrównoważona) mogą wziąć udział w czterech bezpłatnych webinarach dotyczących działań marketingowych w Internecie w dobie kryzysu. Zaprasza na nie Polska Organizacja Turystyczna.
Na szkoleniach będą przedstawione narzędzia, których warto używać promując się w Internecie, zasady pozycjonowania stron oraz sposób oceny zaangażowania odbiorcy w zamieszczane treści. Każdy warsztat będzie się składał z dwóch części – pierwsza dotyczyć ma promocji przez Google Ads, druga optymalizacji strony internetowej jako niskobudżetowego źródła nowych wizyt.
Wszystkie webinaria poprowadzi Wojciech Sroka, właściciel agencji Get in Web, która specjalizuje się w marketingu internetowym dla obiektów hotelowych.
Pierwszy webinar startuje 15 maja, kolejne odbędą się 19, 22 i 28 maja.
Wszystkie rozpoczynają się o godz. 11.00 i są przeznaczone dla poszczególnych grup odbiorców.
Więcej na stronie: https://www.pot.gov.pl/pl